De service van Benzineaanstekers
Hieronder vind je alvast wat informatie, maar natuurlijk kun je ook gerust contact met ons opnemen.
Bij Benzineaanstekers willen we dat je volledig tevreden bent met je aankoop. Ben je toch niet tevreden? Je hebt bij ons de mogelijkheid om je bestelling binnen 60 dagen na ontvangst te retourneren, ook zonder opgaaf van reden. Dit betekent dat je alle tijd hebt om het product te beoordelen en te beslissen of het aan je verwachtingen voldoet.
Wil je meer weten over hoe het retourneren van een bestelling? Ga dan naar de sectie retourneren voor meer informatie.
Klik op de groene knop met de winkelwagen pictogram bij een product. Je ziet onderaan de site een melding met een link naar je winkelwagen. Ook wordt de kleine winkelwagen rechtsboven geüpdatet en heen en weer geschud. Klik op één van deze linkjes.
Daarna kom je op de winkelwagen pagina terecht. Hier zie je een overzicht van je gekozen producten en de bijbehorende kosten. Wil je nog iets aanpassen? Verander de product aantallen of verwijder items. Klaar? Klik dan op "Ga naar afrekenen".
Je komt vervolgens op de afrekenpagina terecht. Log in als je al een account hebt, dan worden je gegevens automatisch ingevuld. Geen account? Vul je gegevens handmatig in. Je kunt ook een apart afleveradres opgeven of kiezen voor een PostNL afhaalpunt. Controleer je gegevens en klik op "Verder met bestellen". Kies vervolgens je betaalmethode. Klik op "Bestellen en betalen" om je bestelling te voltooien. Je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina van je gekozen methode.
Wil je een bestelling wijzigen of annuleren? Dan is het belangrijk dat u zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen we deze direct en zonder kosten voor u aanpassen of annuleren.
Is de bestelling al onderweg? Dan kun je deze het beste weigeren aan de deur. Laat de postbode weten dat je de bestelling niet wilt accepteren. Deze stuurt de bestelling dan automatisch naar ons terug. Zodra we de retourzending hebben ontvangen, nemen we contact met je op voor een passende oplossing. Met het weigeren van een bestelling nemen wij alle kosten op ons. Heb je de bestelling al geaccepteerd? Dan zijn alleen de retour verzendkosten meestal voor eigen rekening.
Bij Benzineaanstekers vinden we het belangrijk om transparant te zijn over onze voorraad statussen, zodat je altijd weet of een product beschikbaar is. Je vindt de status altijd terug op de product pagina. Op die pagina kan één van deze statussen worden vermeld:
Op voorraad | Het product is op voorraad en wordt binnen 24 uur verzonden. |
Pre-order | Niet op voorraad, maar kan als pre-order besteld worden. |
Uitverkocht | Niet op voorraad en wordt ook niet meer verwacht. |
We doen ons best om onze voorraad statussen up-to-date te houden, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan bij het bestellen. Mocht het toch gebeuren dat een product niet meer op voorraad is terwijl dit wel werd aangegeven, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om samen tot een passende oplossing te komen.
Klanttevredenheid is voor ons erg belangrijk, en we streven er altijd naar om een passende oplossing te bieden voor eventuele klachten. Heb je een klacht? Neem dan contact met ons op, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Ben je niet tevreden met onze afhandeling? Dan kun je een geschil aanmelden voor bemiddeling bij WebwinkelKeur.
iDEAL is een snelle en veilige betaalmethode waarmee je gemakkelijk online kunt betalen. Door te betalen via iDEAL wordt het aankoopbedrag direct van je bankrekening afgeschreven en wordt het geld veilig overgemaakt naar ons. Je hoef geen account aan te maken of verdere gegevens achter te laten, omdat je inlogt op je eigen bankrekening via de app of internetbankier.
De betaalmethode iDEAL is beschikbaar voor klanten van verschillende Nederlandse banken, waaronder ING, Rabobank, ABN AMRO, ASN Bank, bunq, Knab, N26, NN, Regiobank, Revolut, SNS Bank, Triodos, Van Lanschot Kempen en Yoursafe. Dit betekent dat veel Nederlandse consumenten gebruik kunnen maken van iDEAL als hun favoriete online betaalmethode.
- Betalen met iDEAL is bij ons altijd volledig gratis
- Betaal in het beveiligde online bankieren van uw bank
- Bestelling wordt direct verwerkt dankzij betalingsgarantie
- Je hebt geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken
Bij de meeste bestellingen kun je achteraf betalen. Dit betekent dat je eerst je bestelling ontvangt en vervolgens pas binnen 30 dagen hoeft te betalen. Tijdens je aanvraag sturen we je gegevens door naar Klarna, die je kredietwaardigheid beoordeelt. Wordt je aanvraag goedgekeurd? Dan ontvang je namens Klarna een factuur en zorgt Klarna voor de verdere afhandeling van je betaling. Zo kun je zonder zorgen genieten van je aankoop en later betalen.
- Langere betaaltermijn van 30 dagen
- Eerst je bestelling ontvangen, later betalen
- Klarna biedt ook ondersteuning bij klachten
- Klarna achteraf betalen kost € 2,95 extra
Geniet nu van achteraf betalen in 3 delen met Klarna. Betaal direct 1/3 van het bedrag na bestellen en de rest in 2 gelijke delen, die automatisch elke 30 dagen worden afgeschreven van je geregistreerde rekening. Je aanvraag wordt snel beoordeeld door Klarna. Na goedkeuring wordt je bestelling geaccepteerd en word je bestelling direct verder verwerkt. Klarna regelt de verdere afhandeling en stuurt je een duidelijke factuur, zodat je zonder zorgen kunt genieten van je aankoop.
- Betaal 1/3 direct en de rest in 2 termijnen
- Eerst je bestelling ontvangen, later de rest betalen
- Klarna biedt ondersteuning bij eventuele klachten
- Klarna betaal in 3 delen kost € 2,95 extra
Betalen met creditcard is een veilige en snelle manier om je bestelling af te rekenen. Voer eenvoudig je gegevens in op de betaalpagina van je eigen creditcard maatschappij en je betaling wordt direct verwerkt. We werken samen met je creditcard maatschappij om ervoor te zorgen dat je betaling snel en correct wordt afgehandeld.
Bij sommige maatschappijen kan om een beveiligingscode worden gevraagd tijdens het afrekenen, ook wel 3D Secure genoemd. Dit is een extra beveiligingslaag, zodat je er zeker van kunt zijn dat alleen jij als rechtmatige kaarthouder de betaling uitvoert.
- Vrijwel al je aankopen 180 dagen verzekerd
- Internationale betaalmethode met wereldwijd bereik
- Kwaliteit gewaarborgd met een PCI-gecertificeerd systeem
- Bestelling wordt direct verzonden dankzij betalingsgarantie
- Extra veiligheidschecks dankzij 3D Secure en SafeKey
Bij ons kun je veilig betalen via een simpele overboeking. Dit is een welbekende en betrouwbare manier van betalen waarbij je eerst het volledige bedrag naar onze rekening overmaakt voordat we je bestelling verwerken en dezelfde dag nog verzenden.
Houd er rekening mee dat een overboeking 1 tot 3 werkdagen kan duren voordat we het bedrag ontvangen en je bestelling kunnen verwerken. We raden je aan om de betaling op tijd te doen, zodat we je bestelling zo snel mogelijk kunnen verzenden.
- Overboeking is veilig en zonder extra kosten
- Een bestelling met overboeking annuleren is eenvoudig
Sinds 2006 kunnen Belgische consumenten online betalen met Bancontact. Het is een eenvoudige en veilige manier van betalen. Op de betaalpagina selecteer je Bancontact als betaalmethode. Vervolgens maak je een beveiligde verbinding, kies je je bank, en word je doorgestuurd naar je internetbankieromgeving om in te loggen en de betaling te voltooien.
- Zeer populaire betaalmethode in België
- Bancontact is vertrouwd en veilig internetbankieren
- Bestelling wordt direct verzonden dankzij betalingsgarantie
- Betalen met Bancontact is bij ons altijd gratis
Bestel je op een werkdag vóór 16:00 uur? Dan streven we ernaar je aankoop de volgende dag bij je thuis te bezorgen. Houd er wel rekening mee dat deze verzendtijden indicatief zijn. Er kunnen vertragingen optreden, zowel bij ons als bij de bezorger. Als de levertijd verandert, brengen we je natuurlijk op de hoogte. Zie hieronder voor een overzicht van de verwachte bezorgdagen:
Bestel op... | Eerste bezorging op... |
---|---|
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
We willen dat je je bestelling altijd in perfecte staat ontvangt. Daarom verpakken we elke bestelling zorgvuldig in een stevige doos, goed opgevuld zodat je producten onbeschadigd aankomen. Mocht er toch iets misgaan onderweg, dan staan we klaar om je te helpen met een passende oplossing. Neem ook zeker contact met ons op, mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben.
We maken het je graag makkelijk. Daarom hanteren we een vast tarief van € 5,95 voor de verzending van je bestelling als het aankoopbedrag minder dan € 40,00 is. Bestel je voor € 40,00 of meer? Dan is de verzending gratis. Op de winkelwagen pagina kun je gemakkelijk zien hoeveel je nog moet toevoegen om in aanmerking te komen voor gratis verzending.
We streven er altijd naar om onze verzendkosten zo laag mogelijk te houden en je een goede prijs-kwaliteitverhouding te bieden voor onze producten en diensten. Heb je opmerkingen over onze verzendkosten? Neem dan gerust contact op met ons.
Wil je je pakketje ophalen bij een PostNL afhaalpunt? Geen probleem! We bezorgen het zonder extra kosten bij één van de meer dan 3.500 locaties en ruim 1.000 pakketautomaten. Er is altijd wel een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt.
Vraag | Antwoord |
---|---|
Zitten er extra kosten aan verbonden? | Nee, deze service is helemaal gratis. |
Waar kan ik mijn pakketje ophalen? | Bij meer dan 3.500 locaties en ruim 1.000 pakketautomaten. |
Duurt de bezorging langer? | Nee, de levertijden blijven hetzelfde als normaal. |
Wanneer kan ik mijn pakketje ophalen? | Vanaf 16.00 uur ligt je bestelling klaar bij het PostNL afhaalpunt. |
Met deze service hoef je niet de hele dag thuis te wachten. Je pakket wordt afgeleverd bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. Wil je van deze extra service gebruikmaken? Klik dan tijdens het afrekenen op "Ik heb een ander bezorgadres" en vervolgens op "Afhaalpunt selecteren". Volg daarna de instructies op de afrekenpagina.
Producten die je op een werkdag vóór 16:00 uur bestelt, kun je de volgende dag vanaf 16.00 uur ophalen bij het door jou gekozen PostNL afhaalpunt. Het pakketje blijft daar een week liggen. Je wordt door PostNL per e-mail op de hoogte gehouden.
We hechten veel waarde aan duidelijke communicatie en houden je graag op de hoogte van de status van je bestelling. Hieronder zie je welke updates je van ons kunt verwachten nadat je bij ons een bestelling heb geplaatst:
De bestelling... | Je ontvangt... |
---|---|
Is in goede orde ontvangen... | …een bestelbevestiging per e-mail. |
Wordt in behandeling genomen... | …een inpakbevestiging per e-mail. |
Is overgedragen aan PostNL... | …de Track & Trace-code per e-mail. |
Houd er rekening mee dat bij kleinere producten die als briefpost kunnen worden verstuurd, je geen pakketcode ontvangt in de verzendbevestiging. Deze zendingen zijn namelijk niet te volgen via de website van PostNL. Heb je nog vragen over de status van je bestelling? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
We begrijpen dat het erg vervelend is als je een verkeerd product hebt ontvangen. Geen zorgen, als je het juiste product hebt besteld, vergoeden we alle verzendkosten volledig. Belangrijk: stuur het verkeerd geleverde product niet direct terug, maar neem eerst contact met ons op. Zo kunnen we het probleem snel oplossen en zorgen voor een gratis PostNL-etiket om het verkeerd geleverde product te retourneren. We zorgen er natuurlijk ook voor dat je zo snel mogelijk het juiste product ontvangt.
Heb je een defecte Zippo ontvangen of gaat je Zippo binnen de zichttermijn van 30 dagen kapot? Dan kun je het product naar ons retourneren. Zodra we de Zippo hebben ontvangen, controleren we het defect en sturen we je zo snel mogelijk een goed werkend model op, zonder extra kosten. Gaat deze na 30 dagen kapot? Dan kun je gebruikmaken van de garantie die Zippo zelf aanbiedt. In dat geval kun je de Zippo naar het onderstaande adres opsturen.
- Zippo Clinic
- Postbus 174
- 7040AD ‘s-Heerenbergh
Heb je een defecte Zippo accessoire ontvangen of is de accessoire binnen de zichttermijn van 30 dagen kapot gegaan? Dan kun je het product naar ons retourneren. Zodra we het hebben ontvangen, controleren we het defect en sturen we je zo snel mogelijk een werkend model op, zonder extra kosten. Gaat het product na 30 dagen kapot? Dan kun je gebruikmaken van onze garantieregeling. Je kunt op deze pagina een garantieaanvraag indienen.
Heb je een defect product ontvangen of is het binnen 30 dagen defect geraakt? Dan kun je het kosteloos retourneren. Zodra we het product ontvangen, controleren we het defect en sturen we je zo snel mogelijk een nieuw model op, zonder extra kosten. Neem eventueel ook direct contact met ons op om te zien of we het probleem misschien meteen voor je kunnen oplossen.
Gaat het product na 30 dagen defect? Dan kun je gebruikmaken van onze garantieregeling. Op deze pagina kun je een garantieaanvraag indienen. We sturen je binnen 2 dagen verdere instructies per e-mail. Houd er wel rekening mee dat de verzendkosten voor garantieaanvragen waarbij het product moet worden teruggestuurd, meestal voor eigen rekening zijn.
Over het algemeen duurt de reparatie van een Zippo ongeveer 4 weken, maar in sommige gevallen kan dit oplopen tot 6 weken. Alle reparaties worden volledig afgehandeld door Zippo Nederland, waardoor er geen directe reparatiestatus beschikbaar is. Zodra de Zippo terug naar je wordt gestuurd, ontvang je deze via de brievenbus, verpakt in een goed afgesloten envelop.
Vermeld altijd je eigen adresgegevens op de verzenddoos. Anders is het niet mogelijk om de Zippo te retourneren. Verstuur de Zippo(s) in een goede en stevige bubbeltjesenvelop, die je per stuk kunt verkrijgen bij het postkantoor. Hoewel PostNL in bijna alle gevallen de gewone post goed bezorgt, adviseren we om duurdere Zippo(s) aangetekend te verzenden. Meer informatie hierover kun je verkrijgen bij het postkantoor of andere bedrijven die post accepteren.
Eventuele kapotte onderdelen van je Zippo worden vervangen. Als de Zippo ouder is of emotionele waarde heeft, vermeld dit er dan altijd bij. Zippo houdt hier rekening mee en vervangt onderdelen alleen als dat echt nodig is. Onderdelen die toch moeten worden vervangen, worden mee terug gestuurd met de Zippo zelf.
Wil je toch afzien van je aankoop? Bij ons kun je altijd binnen 60 dagen, om welke reden dan ook, je product retourneren via ons online retourformulier. Na het aanmelden van je retour heb je nog eens 14 dagen om het product terug te sturen. Je kunt kiezen voor een ruiling of een volledige terugbetaling van het aankoopbedrag.
Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, stuur het product dan met alle toebehoren en, indien mogelijk, in de originele staat en verpakking terug. Je mag de verpakking openen, het product inspecteren en zelfs een paar keer gebruiken, maar probeer het niet te beschadigen. Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te beoordelen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen.
Wanneer er sprake is van een defect binnen 30 dagen of er is een fout gemaakt door ons, zoals het leveren van een verkeerd product, dan vergoeden wij ook de retourverzendkosten. In alle andere gevallen zijn de retourverzendkosten voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
We houden je graag op de hoogte, niet alleen bij je bestelling maar ook bij je retouraanvraag. We willen graag duidelijkheid scheppen over de momenten waarop je een status e-mail van ons kunt verwachten. We werken met de volgende statussen:
Het product is... | Je ontvangt... |
---|---|
Ontvangen door Benzineaanstekers... | ...een ontvangstbevestiging per e-mail. |
Omgeruild door Benzineaanstekers... | ...een statusupdate en Track & Trace-code per e-mail. |
Gecrediteerd door Benzineaanstekers... | ...een statusupdate per e-mail en binnen 3 dagen geld terug. |
We hopen je zo voldoende op de hoogte te hebben gebracht van de momenten waarop je een status-e-mail kunt verwachten. Heb je nog vragen over je retourzending of de status daarvan? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
We begrijpen dat het belangrijk voor je is om te weten wanneer je je geld terugkrijgt na het retourneren van een bestelling. Over het algemeen verwerken we de terugbetaling binnen 1 tot 2 werkdagen nadat we het geretourneerde product hebben ontvangen. Vervolgens duurt het doorgaans nog 1 tot 2 werkdagen voordat het bedrag op je rekening staat. In uitzonderlijke gevallen kan het tot 14 dagen duren voordat je het bedrag ontvangt. De terugbetaling wordt verwerkt zodra we het pakketje hebben ontvangen of zodra je kunt aantonen dat het is verzonden, bijvoorbeeld met een track & trace-code.
Zodra we de retourzending hebben ontvangen en verwerkt, sturen we je een bevestiging per e-mail van de terugbetaling. Heb je na de aangegeven termijn nog geen terugbetaling ontvangen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Heb je het product buitenom de retour voorwaarden gebruikt, maar je wilt toch retourneren? Gaan we voor je regelen, ook als je het product intensief hebt gebruikt. In de meeste gevallen nemen wij de waardevermindering voor onze rekening. Wat krassen of gebruikssporen zijn meestal geen probleem. Met ons tweedekans systeem kunnen we er iemand anders blij mee maken.
Deelvergoedingen worden dan ook zelden toegepast. Alleen bij extreem veel gebruik, duidelijke beschadigingen of missende onderdelen kan er een deelvergoeding van 50-75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag worden voorgesteld.
Denk je zelf dat je retour zou kunnen vallen onder de deelvergoeding regeling? Neem dan vooral contact met ons op voor ondersteuning. We staan je namelijk graag te woord, zelfs wanneer je retour valt buitenom de standaard retour regeling.